Freebies Mutiara Kata Arab Robocar Poli

Assalamualaikum semua..

Harini saya nak kongsi dengan semua Mutiara Kata dalam Bahasa Arab dan terjemahan nya..
3 freebies ini saya kasi percuma untuk anda print.. yang lain tu, anda boleh beli dengan saya ye.. hee...

Kalau sekeping yang bersaiz 3x1ft : RM8
Jika ambil pakej, sebanyak 12 keping, saya bagi RM90.. jimat RM6.. :D

Sesiapa berminat boleh wassap saya sini

www.wasap.my/+60139014626/SALAM+Saya+nak+tahu+details+mengenai+Mutiara+Kata+Arab

Freebies 1
Freebies 2
Freebies 3
RM8 sekeping : Saiz 3x1ft
Harga Pakej : 12 keping : RM90

0 comments:

Post a Comment

recent posts

Hakmilik SulamKaseh Creative. Powered by Blogger.

About Us

Blog ini ditubuhkan untuk menempatkan segala hasil kerja saya yang terkini di SulamKaseh Creative.. Moga bermanfaat buat semua.. InsyaAllah.. Rabbi Yassir