Promosi Frame Canvas Khat Bersama Corak Batik Murah - Murah

Assalamualaikum semua..

Ramai yang bertanyakan frame khat yang saya upload semalam.. tak sempat nak jawab satu² sebab sibuk packing barang yang akan diposkan harini..

Ok. Saya upload harga sekarang.

Cepat².. saya promosi kan dengan harga ini untuk 10 pembeli yang pertama.. 


Rm100 dengan percuma khat kufi Assalamualaikum seperti gambar di bawah..
Kolaborasi dengan Kayoo Studio untuk produk frame kufi itu.. 😍😍😍

Siapa berminat sila pm saya ye.. 0139014626






WithLove :

Imah SulamKaseh Creative

0 comments:

Post a Comment

recent posts

Hakmilik SulamKaseh Creative. Powered by Blogger.

About Us

Blog ini ditubuhkan untuk menempatkan segala hasil kerja saya yang terkini di SulamKaseh Creative.. Moga bermanfaat buat semua.. InsyaAllah.. Rabbi Yassir